mandag 11. mai 2015

38/100:

Det går i ett for tiden, med jobb, fritidsaktivitetern og festligheter. Men noen småting har jeg da fått fullført...

Av en rest Abuelita Merino Worsted har jeg strikket og tovet ett sitteunderlag, som passer til en barnerumpe. Det ble tykt og godt, og er veldig tett, så dette vil jeg tro holder kulden unna en stund!
Dette er strikket diagonalt.
25/100 Sitteunderlag
 Jeg har også strikket ett par nye kopptuer.
Den første er strikket av Tuva helårsgarn fra Europris. Denne startet jeg på, da jeg var på syforeningstur. Jeg fikk god hjelp av min svigerinne til å strikke denne, da hun gikk tom for strikkerier ;)

26/100: Kopptue

Den andre kluten er strikket av ett garn jeg kjøpte på ebay, fra Kina. Garnet består av bambus og bomull, og en liten del akryl. Det er supermykt og jeg er veldig spent på hvordan det fungerer som kopptue...

27/100: Kopptue
Ellers så strikker jeg jevnt og trutt på de prosjektene jeg har pågående, og har bestemt meg for å prøve å få ferdig 2 til, før jeg skal starte på noe nytt. Så får vi se hvordan det går... Pleier jo ofte å starte på noe nytt rett etter sånne utsagn :o

Hva lager du for tiden?

-Annette-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!