mandag 13. april 2015

Enda noe nytt? Prosjekt og telling

Nei har du sett!?
Dette ligner da vitterlig på ett nytt strikkeprosjekt... !?!



Jepp! 
Det er det. Babyteppe! 
Hvem som skal få det? 
Nei, det vet jeg ikke. Amanda-prosjektet kanskje?


Jeg fikk nemlig en mail i går, med link til dette teppet, 

Jeg falt helt for både teppet og modellen! Så da jeg kom at jeg hadde noen nøster grønn Babyull fra Dale, var jeg ikke sen med å starte. 
Om størrelsen ikke blir som i oppskrifta, så har ikke det så mye å si, finnes da nok av småe babyer som trenger gode og varme ulltepper!

I går kveld var innom bloggen til amylin og las dette innlegget, og ble veldig inspirert til å følge i hennes fotspor... 

Så jeg tenkte at jeg skulle prøve meg på noe tilsvarende. Jeg vet jo at setter jeg meg som mål å blogger daglig i 100 dager, så skjærer det seg, for da blir det bare "press og mas", så jeg tenkte at jeg skulle tilpasse det, og setter meg dermed følgende mål: 
å blogge 100 innlegg i løpet av 2015

Jeg tenkte jeg også skulle slenge med følgende mål; 
å fullføre 100 prosjekter i løpet av 2015


Hvor mange prosjekt jeg allerede har fullført i år har jeg ikke talt opp, så det må jeg gjøre, om ikke i dag, så i nærmeste framtid. 

Ellers så registrerer jeg bloggen her og der, og denne gangen er det på Bloggurat

Nå er det snart tid for lekser med Junior, før middag og til kvelds blir det syforening med fineste gjengen :) 

Ha en flott kveld! 

-Annette-

2 kommentarer:

  1. Ein går aldri tom for nye strikkeprosjekt. ;)
    Lykke til med 100 oppdatering i 2015, eg trur skipet har segla for lengst for min sin del. Eg skal vere glad om eg bikkar 20 innlegg i år, trur eg.

    SvarSlett
  2. Babytepper er koselige å strikke, og så har de en grei størrelse. :)

    Lykke til med både blogginnlegg og ferdige prosjekter! Blir spennende å følge med.

    SvarSlett

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!