mandag 16. mars 2015

Jeg har sendt en venneforespørsel...


...til symaskina!! 
 
Jeg har alltid vært litt misunnelig på de som kan å sy! Jeg skulle gjerne har kunnet å sy jeg også, men så var det dette med tålmodighet da... 
Det pleier stort sett å starte bra, men så skjærer det seg underveis. 

Egentlig er det vel ikke tålmodigheten som er problemet, for jeg er jo stort sett tålmodig, men er eller vel heller det at jeg skulle vært ferdig før jeg startet!! Og da er jeg ikke alltid like nøye med å stryke stoffene, klippe snorrett osv...
Men det henger kanskje sammen med tålmodighet? 

Uansett, innimellom gjør jeg noen forsøk, og nå har jeg en sånn runde igjen. Denne gangen er det enkle nett jeg prøver meg på, for å ha strikketøyet mitt i. Jeg får jo aldri nok sånne nett, siden jeg får nye strikkeprosjekter hele tiden! 

Så langt har jeg sydd 2, og har tanker om noen flere, så skal jeg se om jeg får ut bilde etter hvert også! 

Men nå skal jeg finne noen mønster på strikkede blonder til mamma, før jeg går tilbake til symaskina! 

Ha en flott mandag der ute! 

-Annette-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!