søndag 2. november 2014

Tilbake til bloggen, og mysteristrikk

Siden jeg har kjent på at det blir ikke det samme å oppdatere på fb, som på bloggen, så er jeg tilbake her. 
Vinglepetter ja!! 

Men, i alle fall jeg tenker å prøve å holde litt liv i bloggen igjen, med noen oppdateringer i ny og ne.

Jeg holder fortsatt på med veldig mange prosjekter, noen som tåler dages lys i større grad enn andre, men det hører vel årstiden til ;) 

Ett av prosjektene jeg holder på med er dette restegarnsmysteriet, som forgår i gruppa Restegarnsutfordring på fb.
 
Jeg koser meg med å sette sammen garn og farger, til noe som forhåpentligvis blir brukende :) 

Eller så går det i flere tepper, luer, pulsvanter, kopptuer, sjal etc. 
Klarer jeg å holde bloggen "varm" så dukker det nok opp noe bilder her etter hvert ;) 

Kjenner i alle fall nå at jeg har savnet bloggen. Jeg koser meg her jeg nå sitter og skriver. 

Kos deg på denne gråe søndagen, med eller uten strikking, der du er :) 

God søndag

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!