torsdag 18. juli 2013

Fargerikt barneteppe

Dette prosjektet startet jeg på 26.5.2009 og endelig fikk jeg det ferdig. 

Juhu!!!

Det startet med "en bestemor om dagen". Men etter en stund gikk jeg litt lei, jeg ble vel ikke helt fornøyd heller, med alt restegarnet. Ble veldig rotete, så tanken på å lage ett veldig stort teppe forsvant etter hvert. 



Dette teppet er passende som vognteppe, men siden jeg tviler på om noen vil ha ett så fargerikt og "rotete" vognteppe, ender det mest sannsynlig opp som ett barneteppe, eller dukketeppe. 
Vi trenger sikkert ett sånt i barnehagen vil jeg tro...?

Teppet veier 410 gram. 
(Og med det er jeg under 16 kg ;) )

Edit:
Og med det sitter jeg igjen med 23079 gram garn! 

1 kommentar:

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!