søndag 2. september 2012

Høststemning og gi-bort

Dagene og ukene går unna, i en rivende fart.
Det går i jobb, familieliv og husarbeid. Men jeg liker jo å ha litt å holde på med jeg. Innimellom alt dette tar jeg meg litt tid til å gå en runde, som første steg mot å bli i bittelitt bedre form.

Nå som høsten også er på vei, så blir kveldene mørkere, og jeg er klar for å brenne lys igjen. Stemning ja!
Syns levende lys og strikking er perfekt for halvmørke høstkvelder jeg.


Nå som det er høst, trenger man også noe godt og varmt å ha i halsen.
Denne halsen er strikket i merinoull og kan bli din, om du har lyst på den!



Det eneste du trenger å gjøre er å legge igjen en hilsen på bloggen min, og bli følger av bloggen. Da får du 2 lodd i trekningen.
Trekningen blir gjennomført 10. september. 

Ha en flott kveld, og uke, alle sammen.
Nå skal jeg plukke fram genseren jeg strikker på og slappe av med ny serie på TV.

6 kommentarer:

  1. Heisann klart eg er med på gi borten. Fin hals du har som gåve.

    SvarSlett
  2. Stilig det var med den vri-effekten på halsen:) Jeg er allerede følger av bloggen, og melder meg på konkurransen!

    SvarSlett
  3. Kjempeherlig hals! Jeg vil veldig gjerne være med i trekningen!! 2 lodd på meg. Litt problemer med å kommentere hos deg, men jeg prøver med google-konto og håper det går bedre enn web-adr!

    SvarSlett
  4. Skikkelig fine hals e d, Annette, og herlig farge på den :)

    SvarSlett
  5. Jeg er absolutt med kjære du, trenger en slik ;)

    Titt innom og bli med på GiveAway hos meg også!

    Tone Eirin

    SvarSlett
  6. Vil gjerne vera med i konkurransa om vinne den flotte halsen! :) Har lagt meg til som følger. (Du ligg i blogglista mi på bloggen frå før!)

    SvarSlett

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!