lørdag 29. september 2012

Endelig helg

Denne uka har vært utrolig travel, fra start til slutt. 
Med middagsgjester, svømming med junior, kveldsmøte på jobb, hjemmejobbing og syforening. 
I går skulle jeg ha vært på lønningstreff, men siden mannen var på fotballkamp og jeg trøtt og sliten ble det tidlig kveld i stedet. 

Vi fikk kaffebesøk av guttene sin farmor

Nå er minstemann ute på tur sammen med pappaen og farmora si, mens junior ser barne-tv og jeg slapper av i sofaen. 
Viktig å lade batteriene innimellom :)
Nemlig.

Har planer om å finne fram strikkinga mi etter hvert, er bare så usikker på om jeg blir fornøyd...?
Blir dette bra tro?
Har planer om å strikke en sånn lang tube, som skal syes sammen i fellekanten og oppleggskanten, sånn at man kan snurre den rundt halsen ett par ganger. Hva tror du?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!