lørdag 11. august 2012

Helg og hjemmekos

Det ble jammen meg helg til slutt denne uka også. Selv om det satt langt inne. I alle fall kjennes det sånn ut når man har stengevakt på fredagsettermiddagen.

Uka har i grunn gått ganske fort likevel, og det er godt å begynne å komme i riktig rytme igjen.
Lørdagen brukte vi til å kjøre en tur til Storlien, for påfyll av litt kjøtt, cola, juice, snus og lørdagsgodteri. Vi var ikke der lenger enn høyt nødvendig, for maten på kafeen der opp har vi prøvd før, og det skjer ikke flere ganger... Nemlig.

Fikk strikket en del på veien, og om ikke så lenge skal dere som er innom bloggen få se hva jeg strikker på.

Lørdagskos


Nå har jeg landet i sofaen, og venter på å se OL-finalen i håndball, hvor Norge møter Montenegro, og så må vi jo følge med på hvordan det går med Andreas Thorkildsen i spyd.
Jeg koser meg med smågodt og strikking til.

Ønsker alle som er innom bloggen en riktig god lørdagskveld! 


1 kommentar:

  1. Herlig lørdagskveld! Synd med spyd, bra det går bedre med håndballjentene!

    SvarSlett

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!